China! - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu China! - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

China!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 November 2009 | Zuid-Afrika, Boksburg

Nou ik heb al lang niets meer van me zelf laten horen, maar ja ik leef nog hoor. De afgelopen weken zijn vrij rustig verlopen. We hebben hard gewerkt aan ons project en we zijn maar weinig culturele uitstapjes gaan doen. Daarintegen zijn we des te vaker op stap geweest en hebben we lekker ge-relaxed in onze tuin.
Het weer is hier de laatste weken een beetje vreemd geweest. Zo is het elke dag heel erg warm maar iedere dag rond een uur of 15.00 krijgen we ineens een onweersbui en vorige week leidde dit tot vervelende gevolgen voor het hotel. We zaten lekker op kantoor te werken toen we ineens een keiharde regenbui kregen en ineens sloeg de bliksem in op onze grote geliefde boom op de parkeerplaats. Nou kijken wij dus de hele dag uit op deze parkeerplaats en zagen we het gebeuren. De boom heeft het helaas niet overleefd en is heel dramatisch in tweeen gespleten door de bliksemflits. Een dag later hebben ze beide stukken boom moeten verwijderen.
Verder hebben we afgelopen weekend een feestje gehad in ons staffhouse. Een van onze collega’s was jarig geweest en wilde graag een feestje geven, maar omdat hij bij zijn vriendin thuis woont en zij hele strenge ouders heeft konden ze het feestje niet thuis geven maar hebben ze het bij ons in huis gevierd. We zijn ’s middags begonnen in onze tuin, de jongens een beetje voetballen en de meisjes wijntjes drinken op een deken op het gras en daarna met z’n allen braaien! Dit was echt heel gezellig we hebben de hele avond lekker buiten kunnen zitten (geen regen gehad deze keer!) maar wel met een kampvuur erbij. Natuurlijk konden de jongens het niet laten om alles wat in hun zicht lag in het vuur te gooien, zo hebben we ongeveer een heel bos aan palmbomen verbrand. Maar het was heel erg leuk. Om half 2 ’s nachts was het feestje afgelopen, maar ja we waren ook al vanaf half 3 aan de gang.
De volgende dag hebben we rustig aan gedaan. Een beetje in de tuin gelegen in de zon en genoten van een rustige zondag middag. ’s Avonds zijn Ramon, Craig, Ashik en ik wat gaan eten in een Portugees restaurant.
Ook heb ik deze week nieuws gekregen over mijn management stage in februari. In eerste instantie was ik (weer) afgewezen voor een stage in het buitenland. Natuurlijk was ik, als echte globetrotter, het hier niet mee eens en heb ik gevraagd of ze niet toch iets voor mij konden vinden. Dit heeft geholpen, na een paar dagen kreeg ik bericht dat ze een Marketing & Sales stage voor mij hadden in Barcelona. Nou vind ik Barcelona heel erg leuk maar ik wilde geen Marketing & Sales stage doen, dus heb ik het aanbod afgewezen. Gelukkig had de stage afdeling van onze school het nog niet voor mij opgegeven en kwamen ze een paar dagen later aan met een F&B stage in Xi’an China! Dit vind ik helemaal leuk en ik heb natuurlijk ja gezegd op dit aanbod. Dus jaja vanaf februari kunnen jullie mijn verhalen volgen over mijn avontuur in China.

fotos: http://picasaweb.google.nl/ingebouwmans/TwanInAfrika#

http://picasaweb.google.nl/ingebouwmans/StevensFeest#

Groetjes Inge

  • 16 November 2009 - 14:22

    Juliette:

    Ooh leuk Inge dat je naar China mag!! Stoer hoor.. gelukkig ben je in december weer terug en hebben we dan toch nog even de tijd om af te spreken en bij te kletsen, voordat je weer vertrekt! kus

  • 30 November 2009 - 17:38

    Sanne:

    Leuk om al je spannende verhalen weer te lezen. Gaaf hoor zo'n safari en dat samen met Twan!
    Nou, tot half december ergens, toch? Dan zie ik je wel weer en daarna ga je weer op reis naar China. Doe maar ruig!
    Tot snel!
    X Sanne

  • 16 December 2009 - 07:23

    Lieke:

    Hey Inge! Wat gaaf dat je naar China mag! Heb je weer goed voor elkaar :) Hopelijk heb je in de tussentijd nog even een gaatje om bij te kletsen voordat je weer vertrekt! tot snel, xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Boksburg

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 31498

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: