laatste week - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu laatste week - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

laatste week

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 December 2009 | Zuid-Afrika, Boksburg

hallo allemaal
Volgende week is het zover, dan kom ik weer naar huis, dan zitten er al weer 3 maanden op. De laatste weken zijn best zwaar geweest voor ons project. We hebben alles af moeten ronden en daarbij liepen de fustraties soms hoog op. Gelukkig nu het klaar is zijn we allemaal weer vriendjes en gaan we het project afsluiten in het Krugerpark. We hebben van onze baas een paar gratis overnachtingen gekregen in zijn lodge daar, dus dat wordt gezellig.

De rest van de weken zijn ook leuk geweest, we zijn nog een paar keer flink op stap geweest zoals vorige week woensdag in Chicago. Ze hadden een jelly bath in de club gezet en ik moest daar natuurlijk weer even in gaan staan samen met Craig. We hebben elkaar helemaal ondergesmeerd en zijn toen andere (schone) mensen gaan knuffelen, die waren hier overigens niet erg blij mee. Ook zijn we ook weer een paar keer bij het oude vertrouwde Hi Flyerz langs gegaan, waar het ook altijd feest is.

Maandag hadden we een Christmas borrel met het hele hotel, dit was erg gezellig. We hadden heerlijk gegeten, een loterij gedaan waarbij Willem natuurlijk prijs had en de rest van de avond gedansd.

Ook hebben we net als alle andere Nederlanders sinterklaas gevierd. We hadden surprise gedaan met ons hele huis en Michelle en Steven. Dit was natuurlijk nieuw voor de Zuid Afrikanen en ze hadden dan ook erg veel moeite met een gedicht schrijven. Maar iedereen had uiteindelijk een erg leuk gedicht en cadeau gekregen. We waren die avond begonnen met een braai maar die was helaas in het water gevallen omdat het –net als altijd- weer eens regenede. Toen we uiteindelijk het hele feest naar binnen geplaatst hadden viel ook nog eens de stroom uit. Met 3 kaarsen hebben we de hele avond Sinterklaas gevierd.

Gisteren hebben we officieel ons project afgerond. We waren helemaal klaar we moesten alleen nog alles doorlezen en grammaticaal verbeteren, dus met 35 graden in de schaduw kun je dat beter aan het zwembad doen in je bikini. Geen vervelende laatste dag voor ons project dus, maar ik ben blij dat het klaar is nou.

xx Inge

• 11 December 2009 - 14:05

Twan:

En dan kom maar weer eens fijn naar mij toe. Het heeft weer lang genoeg geduurd. Tot snel X