Vakantie!! - Reisverslag uit Peking, China van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu Vakantie!! - Reisverslag uit Peking, China van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

Vakantie!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

19 Juli 2010 | China, Peking

jajaja.. ik weet het! Het is alweer een hele tijd geleden dat ik geschreven heb, maar ik heb goed nieuws, ik leef nog steeds.... ben niet van een berg gevallen, niet verdrukt door een x aantal chinezen in de metro, er is nog geen vliegtuig in mijn wolkenkrabber gevlogen en het beste van al.... ik ben nog niet gestikt in de babi pangang. Nee eigenlijk gaat het allemaal heel erg goed!

Mijn stage zit erop...JOEHOE!!!! Eindelijk heb ik mijn laatste weken in Ramada Plaza erop zitten, alhoewel het een leuke stage is geweest, ben ik toch wel heel blij dat het voorbij is. Dit betekent OOK dat ik klaar ben met de Hotel School en dus mijn Bachelor diploma op zak heb, en dus tijd voor een nieuwe uitdaging...een baan. Dat is dus ook mijn excuus dat ik al zolang niet geschreven heb, ik ben op zoek naar een baan in Shanghai. De reden waarom ik toch in Shanghai wil blijven en niet terug ga naar Spanje, Zuid Afrika of elk ander land dat ik geroepen heb de afgelopen 2 jaar is dat het niet meevalt om vanuit China te solliciteren in een ander land. Ik heb meerdere brieven en mailtjes de deur uit gedaan, maar helaas ik denk dat ze nog steeds bij de Chinese douane liggen of wat dan ook, maar ik krijg geen antwoord. Nu draait het hier in China allemaal om het hebben van een 'netwerk' en aangezien ik dat nog niet heb moet ik meeliften op de netwerken van anderen, en dit gaat vrij aardig. Ik heb de komende week al 2 interviews.

Verder heb ik ook nog een vakantie in het vooruitzicht, naar Vietnam. Mijn planning was om na mijn stage nog een paar weken te gaan reizen. Nu zit ik op het moment nogal krap bij kas en heeft mijn reisgenoot gecancelled, dus ga ik naar het goedkope Vietnam samen met Michel. 29 Juli vertrekken 10 Augustus terug.

Bedankt trouwens allemaal voor alle leuke kaartjes, ik heb ook wat kaartjes naar jullie op de post gedaan maar het zou me verbazen als ze aankomen.

Fijne zomer allemaal en ik probeer snel weer te schrijven

xx

  • 19 Juli 2010 - 17:29

    Jolieke:

    GEFELICITEERD met je bachelor diploma! Wauwww Vietnam! Dat klinkt wel errug gaaf. Een mooie afsluiting na een half jaar hard werken!

    China is wel erg ver weg, maar ik hoop dat je snel een leuke baan vind! En het is een cool vakantie adresje voor je familie en vrienden, of niet?? ;) :)

    't Ga je goed!

    xx Jolieke

  • 20 Juli 2010 - 12:04

    Juliette:

    Oeh Spannend Inge!!! Heel veel succes met je sollicitaties en heel veel plezier op je verdiende vakantie!
    Liefs Xx

  • 23 Juli 2010 - 16:51

    Sanne:

    Hé Inge,

    Heb even een inhaalslag gemaakt en al je verhalen gelezen, erg leuk!
    Wat een bizarre dingen maak je daar mee, echt hilarisch die chinezen.
    Fijn dat je nu vakantie hebt. Geniet ervan!

    X Sanne

  • 02 Augustus 2010 - 13:51

    Meriam Van Rut:

    Hallo Inge,
    Nou ik heb je dan wel geen kaartje gestuurd, maar natuurlijk heb ik je via de verhalen van jullie pap en mam gevolgd. Wat fijn dat het erop zit. Gefeliciteerd. Geniet maar eens lekker van je welverdiende vakantie. Ik hoop je wel te zien na 18 augustus. Ik hoor ook dat je wel weer snel terug zal gaan voor je nieuwe baan.
    Nou meisje genier ervan en tot gauw weer.

    groetjes Meriam en Toon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 31513

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: