De laatste dagen..... - Reisverslag uit Sjanghai, China van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu De laatste dagen..... - Reisverslag uit Sjanghai, China van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

De laatste dagen.....

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

14 Augustus 2010 | China, Sjanghai

Dit is waarschijnlijk mijn laatste berichtje voorlopig want ik kom woensdag weer naar jullie toe. Al zal dat niet voor lang zijn want het is me gelukt een super baan te krijgen hier in Shanghai als Guest Relations Manager in een nieuw Hilton hotel, met vooruitzicht op een promotie binnen 1 jaar!!! jaja supertrots.

Verder ben ik heerlijk 12 dagen op vakantie geweest naar Vietnam samen met Michel waar we vooral niets gedaan hebben als op het strand liggen, cocktails drinken en lekker eten. we waren eerst nog naar Ho Chi Minh city gegaan om daar cultureel te doen door een museum te bezoeken over de vietnam oorlog, dit was erg indrukwekkend trouwens maar voor de rest was er niets te zien in deze stad en zijn we na een dag al naar Nha Trang gegaan waar ons zon, zee, strand was beloofd. Afgelopen dinsdag zijn we terug gekomen en nu woon ik nog een week bij Michel in huis samen met Kirsten en Sanne (een vriendin van Kirsten) en we vermaken ons prima!

Nou de rest van alle verhalen horen jullie zodra ik thuis ben want nu ga ik lekker luieren omdat er op het moment een hittegolf in Shanghai is en het 40 graden is!!!

tot woensdag

• 14 Augustus 2010 - 07:40

Jolieke:

Wauw, proficiat met je baan! Dat klinkt erg goed!
    Geniet van je vakantie hier in NL en daarna weer veel succes in Shanghai!
    xxx Jolieke

• 14 Augustus 2010 - 19:37

Paula:

Hai Ing!
    Raar idee dat je weer bijna hier heen komt, of niet?? Denk je dat je nog tijd hebt om even af te spreken, of zit je al helemaal volgeboekt? Nog veel plezier de laatste daagjes en misschien tot gauw! Knuffel Paula

• 15 Augustus 2010 - 06:40

Kirsten:

Lekker luieren? Maar dat doen we hier toch helemaal niet?! ;-)

• 18 Augustus 2010 - 20:35

Alex:

Thuis is ook wel ff lekker. Alles op een rijtje zetten je sociale contacten ff aanhalen, en dan weer gaan met die ... vlieger.
    Succes met je nieuwe baan. De zwaantjes uit Deurne.