nog een paar dagen..... - Reisverslag uit Lierop, Nederland van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu nog een paar dagen..... - Reisverslag uit Lierop, Nederland van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

nog een paar dagen.....

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

12 Februari 2010 | Nederland, Lierop

Hallo trouwe lezers,
Over een week vertrek ik voor mijn management stage naar Shanghai, China. Ik ga daar stage lopen in de Front Office afdeling van het Ramada Plaza Pudong Shanghai hotel. Mijn stage duurt tot 21 juli, maar ik zal daarna nog ongeveer een maand gaan reizen. Al mijn verhalen zijn natuurlijk weer te lezen op deze site.
Ik vind het heel leuk om berichtjes op mijn site te krijgen en ik vind het dan vooral leuk om ook te lezen wat jullie mee maken.

groetjes Inge

  • 12 Februari 2010 - 11:43

    Annemiek:

    Hey Inge!

    Heel veel plezier daar in China! Het wordt vast een fantastische tijd. Ben je op school al klaar, geen herkansingen?;-) Gaaf dat je na je stage nog gaat reizen daar, die kans krijg je niet vaak natuurlijk!:-)

    Hier bij Center Parcs gaat alles goed. Tot nu bevalt het me allemaal erg goed, krijg veel verantwoordelijkheid en vind het wel fijn dat ik elke dag paar uur op kantoor zit en paar uur in de restaurants!:-)

    Groetjes!

  • 12 Februari 2010 - 12:55

    Alex:

    Neem je de sneeuw wel mee? veel plezier en vast een goede reis.

  • 13 Februari 2010 - 17:58

    Jolieke:

    De halve wereld al gehad en nu nog een half jaar naar Shanghai!! Ben benieuwd naar al je avonturen en ga je site zeker in de gaten houden. Goede reis en heel veel plezier!
    xx

  • 19 Februari 2010 - 13:03

    Jan En Marleen:

    Hey Inge,

    Op dit moment zit je al in het vliegtuig.

    Wij willen je heel veel succes en plezier toewensen. Maak er maar iets moois van.

    Groetjessssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 31561

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: