Verjaardag!!! - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu Verjaardag!!! - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

Verjaardag!!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 Februari 2009 | Spanje, Palma de Mallorca

Hallo allemaal.
Vandaag is mijn verjaardag en ben ik 22 jaartjes oud geworden!
niet dat ik het verder ga vieren hoor, want al mijn vriendjes, vriendinnetjes en familie zitten in Nederland (behalve Pauline, sorry Paula).

Vandaag moest ik om 8 uur werken. Dus ik was mooi op tijd opgestaan om 6 uur, er was natuurlijk nog niemand wakker hier en voelde me erg alleen op mijn verjaardag. Maar ik begon dus om 8 en toen kwam Senora Mesquida (stagebegeleidster) naar mij toe dat ik een NIE nummer moet regelen (met dat nummer hoef je niet zoveel belasting te betalen over je salaris) en ze zei dat ik dat vandaag wel kon doen en dat ik dus om 9 uur weg mocht. Om 9 uur hadden we eerst een bijeenkomst met al het personeel (doen we elke morgen) en daarin worden de belangrijke gebeurtenissen van de dag besproken en dus ook mijn verjaardag :). Daarna ben ik me gaan omkleden om naar de bus te gaan. Op de bushalte heb ik meer dan een uur moeten wachten en in die tijd zijn er twee bussen langs gereden die al vol zaten en dus mij niet meenamen. Maar ik stond daar gelukkig niet alleen, er was ook nog een ouder Engels stel en zij waren ook goed pissig op de bus. Dus toen vroegen ze if I wanted to share a cab. dus dat heb ik gedaan en zij hadden voor mij betaald (heel erg lief natuurlijk). Ondertussen was Nadine naar Palma gekomen want die moest ook zo'n NIE nummer hebben en toen zijn we samen op zoek gegaan naar dat bureau. Maar toen we daar kwamen was het al half 1 en om 1 uur gaat het bureau dicht. Dus we konden nog niet een inschrijfformulier halen , maar daarna moesten we naar de bank een account openen en terug komen maar dat haalde we dus niet meer vandaag. Dus om een lang verhaal kort te maken ik heb nog steeds geen nummer en ik ben de hele dag daar voor op pad geweest.

Gisteren was wel een hele leuke dag want toen heb ik met Pauline een auto gehuurd om het eiland te bezichtigen. We waren om half 10 aangereden en pas rond 6 uur terug en we hebben heel veel gezien en vooral heel veel gelachen. de fotos van mijn tochtje over het eiland staan op mijn foto site

http://picasaweb.google.com/ingebouwmans/RondjeEilandMetPauline150209#

hasta luego

kus Inge

  • 16 Februari 2009 - 15:17

    Miriam Wijers:

    Heeej meis!

    Van harte gefeliciteerd vanuit Washington!

    Liefs miriam :D

  • 16 Februari 2009 - 16:16

    Anne:

    Hey Inge,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan.
    Groetjes Anne

  • 16 Februari 2009 - 16:35

    Papa:

    Nou Inge niet iedereen is in Nederland gebleven vandaag. Verrassing he dat Twan gekomen is.
    Veel plezier samen en nog een keer proficiat van ons allemaal.

  • 16 Februari 2009 - 17:33

    Sanne Coolen:

    Haa Inge,
    Van harte gefeliciteerd met je 22e verjaardag! Ik lees dat Twan naar je toe gekomen is, gaaf zeg!! Geniet ervan, heel veel succes met stage en we volgen je ervaringen via de site.
    Groetjes, Sanne en familie.

  • 16 Februari 2009 - 22:25

    Alex:

    Hoi inge, en proficiat met je verjaardag. Ik ben wel een 1/2 uurtje te laat maar kom ik kom net uit het ziekenhuis omdat Sanne haar 1e dag met een insulinepomp heeft ervaren. ze moet tot woensdag blijven als alles goed gaat. Leuk dat Twan gekomen is en wij wensen je heel veel plezier. We mailen weer als het hier ook wat rustiger wordt. Groetjes Alex Annelies Denise en Sanne

  • 18 Februari 2009 - 18:36

    Henk Coolen:

    Hallo Inge,
    namens Gerry, Saskia en Remon nog gefeliciteerd met je verjaardag, en: vieren ze daar ook carnaval?
    groetjes
    Henk Coolen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 31498

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: