Ruud v Nistelrooij & kuilen graven met de Duitsers - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu Ruud v Nistelrooij & kuilen graven met de Duitsers - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

Ruud v Nistelrooij & kuilen graven met de Duitsers

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 Mei 2009 | Spanje, Palma de Mallorca

welkom bij de nieuwe avonturen van Inge op Mallorca.

Ik ben nog steeds aan het werk op de afdeling Butlers. Dit bevalt me nog steeds prima, lekker een beetje rondlopen door het hotel de hele dag en tussendoor wat kletsen met de collegas. Nee grapje, ik moet kei hard werken, maar het is wel leuk. Zoals een paar dagen geleden toen we bezoek kregen van Ruud van Nistelrooy met zijn familie. Hij verbleef een week in het hotel en wilde na een paar dagen ook graag wat andere kamers zien voor zijn volgende verblijf. Dus hij was naar de concierge gegaan om te vragen voor een rondleiding en die dacht, ik heb nog wel ergens een Nederlandse stagiaire rondlopen die dat kan doen (ik moet dat namelijk altijd en ik heb er een hekel aan). Dus zij belt mij op om te vragen of ik dat wilde doen, maar ik had toen nog geen idee voor wie. Na 5 minuten kom ik hijgend en puffend 2 trappen naar beneden gelopen en sta daar uitgeput tegen over Ruud. Hij stelt zichzelf netjes voor als Ruud (ik dacht, ja dat weet ik ook wel) en we beginnen aan de rondleiding. Zegt Ruud opeens tegen mij, heb je moeten haasten? Ik zo: nee hoor maar ik moest 2 trappen naar beneden komen (aj niet zo'n slimme opmerking als je tegen een voetballer staat te praten met een topconditie). De rondleiding ging helemaal goed en hij was heel erg vriendelijk, eigenlijk een heel normale man. Later die dag moest ik ook nog iets naar zijn kamer brengen en voor ik het weet sta ik midden in zijn kamer met zijn vrouw te praten terwijl hij zelf in een zwembroek rond paradeert. heel charmant haha

Verder is het ook steeds beter weer aan het worden en dat betekent uitkijken voor kuilen met Duitsers op het strand. Dit is geen grapje, vandaag zag ik een vader zijn kind leren op het strand een kuil te graven. Ik wordt wel een beetje moe van al die Duitse toeristen om me heen hoor, spreken alleen maar Duits en denken dat iedereen hier ook vloeiend Duits spreekt. En ze zijn met zoveel.

nou dit was het wel zo'n beetje ik heb volgende week denk ik wel meer te vertellen want ik ga morgen de hele dag leuke dingen doen met Pauline dus dan heb ik vast wel weer een leuk verhaal.

groetjes aan het koude Nederland en laat me weten hoe het met jullie gaat want daar ben ik ook benieuwd naar.
x Inge

fotos van twan op mallorca eindelijk:
http://picasaweb.google.com/ingebouwmans/TwanOpMallorca31Maart#

  • 18 Mei 2009 - 16:49

    Juliette:

    Hee Ing!! Wat gaat dat je hem hebt mogen rondleiden zeg!! echt leuk!!! Wanneer denk jij terug te komen, want we willen graag weer een keer met zijn allen opstap als iedereen er is!!xxxx

  • 19 Mei 2009 - 08:27

    Kris:

    Heej ing,

    Nou dat klinkt nier verkeerd!! Als ie wil kan ik hem ook wel even rondleiden! Succes nog bij de butlers.

    Kus kris

  • 19 Mei 2009 - 10:33

    Myrt:

    Heej Ing! Leuk om weer wat van je te horen! Fijn dat je het nog naar jezin hebt daar! Veel plezier vandaag met Paula en groetjes aan Ruud natuurlijk! ;) Kusje!

  • 19 Mei 2009 - 20:12

    Juliette:

    He Ing, mijn module 10 groepje en ik vroegen ons af wat voor zwembroek hij had, een sexy ballenknijper???
    Kus

  • 20 Mei 2009 - 06:19

    Ruud:

    Nee, geen ballenknijper. Ik draag een olifanten-tanga!

  • 21 Mei 2009 - 09:37

    Frank De Boer:

    Heeft hij nog steeds mijn olifanten-tanga? Inge, wil je vragen of hij hem eindelijk terug wil geven..

  • 28 Mei 2009 - 07:47

    Jolanda:

    Hoi Inge, tja je komt overal bekende mensen tegen, maar dit had je volgens mij niet verwacht. Het weer was afgelopen weekend en met hemelvaartsdag hier geweldig. De hoijse had de drukste dag volgens Frank van het gehele jaar. Maar ik had een dagje vrij (hihi) en dat vond Magda niet zo leuk. Ze had gezegd, ik hoop dat het zondag hartstikke druk wordt, dan weet jolanda ook wat hard lopen is. En wat bleek het was zondag heeeeeel rustig.

    Tja, die duitsers...blijven altijd hetzelfde. Laatst bij ons op het terras ook, ze weigeren een woord nederlands te proberen. Maar ik geef ze toch maar vriendelijk antwoord in het duits.

    Vandaag is het hier behoorlijk fris, kan je geen stukje van de zon doorsturen...??

    Groetjes, en heel leuk om je verhaaltjes te lezen. Succes verders daar.

    Jolanda Raaijmakers

  • 31 Mei 2009 - 17:31

    Sanne:

    Hé Inge,

    Alweer lang geleden dat ik je site bekeken heb..
    Leuk om weer te lezen! En vet dat je Ruud hebt ontmoet.
    Ik lees ook dat je de zomer daar wilt blijven. Dan duurt het dus nog langer dat we je weer zien! Maar goed, heel veel succes en plezier nog!

    X Sanne

  • 04 Juni 2009 - 13:57

    Paula:

    Ik wil natuurlijk best meer over al onze wandeltochten en culturele tochtjes schrijven, maar dat lijkt me niet zo'n goed beeld van de werkelijkheid. Hoewel die negerfoto's best op internet mogen, haha! Ik ga nu even tickets voor Barcelona zoeken ;) Zie je snel chick! liefs Paula en haar Argentijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 31547

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: