Inge de kindervriend - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu Inge de kindervriend - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

Inge de kindervriend

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

13 April 2009 | Spanje, Palma de Mallorca

Nou er is weer een hoop gebeurd de afgelopen dagen. Ten eerste en ook het allerbelangrijkste, Twan is langsgekomen voor 10 dagen. Dit verliep net iets anders dan we verwacht hadden. Twan zou dinsdag avond 31 maart aankomen op Mallorca, ik had de hele dag gewerkt en hij zou me van het werk op komen halen. We vlogen elkaar natuurlijk in de armen net als in zo’n romantische film haha en er kwamen natuurlijk ook weer wat traantjes bij kijken. Daarna zijn we naar mijn appartement gegaan om onze kamer klaar te maken ( ik zou met hem in de oude kamer van Martin gaan liggen, die nog steeds vrij stond) en daarna zijn we lekker wat gaan eten in Palma. Aan het einde van de avond keek ik eens een keer op mijn telefoon en zag ik dat ik wel 10 oproepen gemist had van Nadine plus een smsje waarin stond: Inge kom zo snel mogelijk naar huis we hebben een nieuwe roommate en die moet in de kamer van Martin liggen. Toen we thuis kwamen stond daar inderdaad een nieuw meisje, Catharine, met al haar hebben en houden te wachten in de keuken totdat ik onze zooi opgeruimd had. Maar we hadden dus een probleem want Nadine en haar vriendje Carlos zouden ook bij ons slapen en met zijn 4en op een slaapkamertje zou wel iets te knus worden, dus toen zijn Twan en ik naar de woonkamer verhuisd en hebben we op de bank geslapen.
De volgende dag moesten we toch op zoek naar een oplossing want 10 nachten in de woonkamer slapen met een Ernesto die daar de hele nacht zit te pokeren op zijn computer was geen optie. We hebben toen toch maar een hotel geboekt, en wat voor een, het Castillo Hotel Son Vida, 5 sterren een ook een van de hotels van Starwood (net als mijn hotel). We konden daar voor 70€ per nacht slapen in een junior suite die normaal ongeveer € 500-€600 per nacht kost! Wat een luxe. Ook hadden we ’s ochtends het ontbijt in het hotel wat natuurlijk heel uitgebreid was.
Woensdag en donderdag had ik vrij en kon ik lekker de hele dag wat met twan gaan doen. We zijn toen rond gaan rijden over het eiland om plaatsen te bekijken en we zijn een dag in Palma gaan shoppen. Jammer genoeg was het weer niet zo mooi als wat jullie nu in Nederland hebben dus we konden niet aan het strand gaan liggen of zo maar we hebben het toch wel leuk gehad. Vrijdag, zaterdag en zondag moest ik weer gewoon werken en heb ik de hele dag in de back office gezeten met Nadine om de telefoon af te pakken, nog steeds niet echt boeiend dus. Zondag avond was onze laatste avond in het Castillo hotel en moesten we verhuizen naar het Arabella Sheraton Son Vida, het andere zusterhotel van mijn hotel en ook 5 sterren. Dit hotel was iets minder mooi maar wel nog steeds heel erg luxe (we zijn iets te veel gewend nou denk ik haha). Maandag was ik weer vrij en toen hadden we meer geluk met het weer het was weer gewoon 20 graden en heel veel zon. Ook toen zijn we lekker rond gaan rijden en hebben we weer hele mooie plaatsjes op het eiland gezien. Dinsdag was ik ook vrij maar toen was het weer weer helemaal omgeslagen en regende het de hele dag, we hebben lekker op bed film gekeken met z’n 2en en wijn gedronken . ’s avonds zijn we gaan dubbeldaten met Nadine en Carlos. Eerst lekker sushi gegeten in een hele goede sushi tent en daarna nog op stap geweest aan de Passeig Maritimo (de lange boulevard van Palma). Maar helaas moest ik de volgende dag weer fris en fruitig om 10.00 op mijn werk staan en deze keer hadden ze een nieuwe taak voor mij, de kidsclub . Nou ben ik niet zo heel goed met kinderen en kinderen vinden mij vaak ook niet zo heel erg leuk dus dat was niet zo’n goed idee, maar goed je bent stagiair of je bent het niet dus je doet ook alle kut klusjes. Op een gegeven moment stond ik met 15 kinderen alleen in de kidsclub omdat de andere nanny even weg moest en toen begon de ramp. Het was mooi weer en sommige kinderen wilden graag buiten spelen, anderen bleven liever binnen en toen ik dus probeerde iedereen een beetje bij elkaar te houden viel er één in het zwembad. Ik had niets in de gaten want ondertussen was ik ook al 4 kinderen kwijt geraakt en ik was dus druk opzoek, maar er kwam een drijfnat jongetje van ongeveer 5 jaar oud de kidsclub ingelopen jankend en al. Dus het was een grote hel en ik geloof dat de andere nanny ook niet zo heel erg blij met mij was. De rest van de dag was verder wel redelijk goed verlopen, maar ik weet wel dat dit niets voor mij is. De volgende dag moest ik weer in de kidsclub staan en tot overmaat van ramp moest ik de avond daarvoor een poppenkast spel leren zodat we de volgende dag poppenkast konden spelen (aaaahhhhh) maar dat is gelukkig door het goede weer niet doorgegaan. Wat wel leuk was die dag was dat er 2 kindjes in de kidsclub waren van één van de zangers van Take That (Howard Donald) en mister Donald himself liep ook geregeld in zwembroek langs (ziet er niet verkeerd uit) en toen ik de volgende dag voor het eerst achter de receptie moest werken en hij uit kwam checken herkende hij mij nog, hij zei: hey Inge not in the kidsclub anymore? Haha een beroemdheid herkende mij in plaats van andersom (ik kwam er pas op dat moment achter wie hij was :D )
Maar Twan is vrijdag weer vertrokken naar Nederland helaas en ik werk nu achter de receptie voor de komende 3 weken. Dat is in ieder geval een stuk leuker dan in de back office met de telefoon of in de kidsclub met de kinderen.
Volgende keer meer.
Hasta luego y muchos besos
Inge


  • 13 April 2009 - 13:24

    Miriam:

    Heeeey inge!!

    Vet luxe jonge in het castillo hotel slapen, heb dat hotel toen ook gezien en het zuster hotel, toch wel wat prettiger dan een woonkamer he! Haha, naast je stage geniet je in ieder geval lekker! Kan nu alleen nog maar beter worden met de zomer in het vooruitzicht! Succes achter front desk!

    Liefs uit Washington

  • 13 April 2009 - 19:38

    Jolieke:

    Hey Inge!

    Leuk dat Twan is langsgeweest! In een luxe hotel verblijven is nooit vervelend haha! Zoals ik 't lees vermaak je je zowel op als naast je stage heel erg goed!
    Veel plezier en geniet van de zon!

    xx Jolieke

  • 13 April 2009 - 20:20

    Juliette:

    Inge toch, de telefoon AFPAKKEN! haha, maar je hebt het zo te lezen goed daar, en helemaal met Twan erbij natuurlijk!! Geniet er nog maar van, t is zo voorbij (voor mij nog maar minder dan 1 weekje..:( )
    Liefs
    xx

  • 16 April 2009 - 15:43

    Anne:

    Heeey Inge,

    De titel was al genoeg om het gelijk te lezen. Arme Kinderen haha!

    spreek je snel weer,

    kus Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 31547

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: