verrassende wending van mijn verjaardag - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu verrassende wending van mijn verjaardag - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

verrassende wending van mijn verjaardag

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 Februari 2009 | Spanje, Palma de Mallorca

Zoals jullie allemaal wisten was ik maandag jarig (nog bedankt voor alle berichtjes :) ) en ik heb toen een stukje op mijn waarbenjij.nu geschreven over dat ik me erg eenzaam voelde. Nou, het stond denk ik net 5 minuten online toen ik telefoon kreeg van Twan. Hij zei: ik heb nog een verrassing voor je verjaardag, kijk maar naar buiten daar staat een auto en die mag je 3 dagen gebruiken om op je werk te komen. Ik dacht meteen, oh wat lief dat hij dat voor me regelt vanuit Nederland. Dus ik ging meteen buiten kijken en ja hoor daar stond een blauwe Ford Focus. Dus ik kijk in de auto want volgens Twan zou de sleutel in de auto liggen en toen ik aan het zoeken was kwam Twan zelf ook aanlopen......
Ik was natuurlijk helemaal verrast en heel erg blij dat hij speciaal voor mij gekomen was. We zijn die avond lekker met zijn tweetjes gaan uiteten in Palma en daarna is hij bij mij en Nadine in de kamer blijven slapen. De volgende dag moest ik al om 8 uur werken en had ik dus weinig tijd voor Twan, maar hij heeft zich zelf toch wel vermaakt door naar een plaatsje aan de westkust te rijden en daar lekker in de zon te genieten op een terrasje (jaja zo slecht zit ik nog niet op Mallorca). Voor de tweede avond hadden wilde we toch wat meer privacy en hadden we een goedkoop hotel geboekt. We zijn eerst gaan eten ergens in een heel toeristisch tentje en daarna zijn we naar ons hotel gegaan. Maar wat ons nog niet zo opgevallen was, was dat het heel erg vies was. De lakens van het bed waren niet verschoond na de vorige gasten, de wc was niet gepoetst, er kwam bruin water uit de kraan in de badkamer en tot overmaat van ramp lag er een gebruikte condoom in de prullenbak, die daar hoogstwaarschijnlijk al een paar weken lag. We zijn toch maar naar bed gegaan, maar na 2 uur voelde we ons allebei niet lekker en vooral heel erg ongelukkig en zijn we als nog naar mijn appartement gegaan want in zo'n hol wil je nog niet dood gevonden worden. Vandaag moest ik weer werken om 8 uur, maar ik moest nog steeds mijn NIE nummer regelen dus ik had gevraagd of ik dat vandaag kon doen zodat ik nog iets langer samen kon zijn met Twan. Het was erg gezellig en we hebben ook nog lekker geluncht aan het strand. Nu is Twan weer thuis en ben ik weer alleen hier, jammer genoeg. Maar ik vond het we echt super leuk dat hij langs was gekomen, ik had hem ook echt nodig.

Oohhhh wat is ie toch romantisch haha.

de fotos komen morgen op mijn site te staan want mijn verbinding is nu te slecht.

groetjes Inge

  • 18 Februari 2009 - 19:21

    Jolieke:

    Hoooi Inge!

    Klinkt allemaal erg goed! Toch een hele leuke verassing van Twan!

    Zoals ik 't lees vermaak je je erg goed op Mallorca! Natuurlijk ook lekker weer tegenover hier!

    Ik hou je site in de gaten
    xx
    Jolieke

  • 18 Februari 2009 - 19:32

    Marleen:

    oooh wat een slijmbal ;)
    haha grapje, super leuk!
    jammer idd dat je nu weer alleen bent, maar je hebt t vast ook druk genoeg met werken, heb je toch wat afleiding.
    veel plezier meis en succes met werken!dikke kus

  • 19 Februari 2009 - 15:57

    Myrte:

    Ahhh wat een romanticus is die Twan, superlief dat hij ineens langs kwam!! Ik weet hoe fijn het is om je vriendje dicht bij je te hebben, ook al komt hij maar even (John was hier vorig weekend :)) Succes verder met alles! Liefs!

  • 20 Februari 2009 - 18:37

    Jan En Lies:

    Hallo Inge,

    ook namens ons nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, beetje laat, maar dat mag de pret niet drukken, of nie?

    Jan en Lies vauit Asten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 31523

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: