Butler Inge - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu Butler Inge - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

Butler Inge

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 Mei 2009 | Spanje, Palma de Mallorca

Hallo allemaal,
het is alweer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst wat op deze site geschreven heb, maar ik had er geen tijd voor.
Ons pap, mam en Rick zijn net weg uit Mallorca nadat ze een weekje vakantie hebben gehad hier, dus nu ben ik weer helemaal alleen. Het was wel heel erg gezellig met hun, maar ik moest helaas wel veel werken. Ik heb ook een auto gehuurd voor de rest van mijn stage hier omdat al mijn vrije tijd op ging aan wachten op de bus. Maar nu ben ik dus de trotse eigenaar van een Ford Ka (of ja de trotse huurder) en hij is heeeeel mooi en blauw!!!

Ook ben ik weer van afdeling veranderd. Na 6 weken achter de front desk te werken ben ik nu butler ofwel mayordomo geworden, wat betekent personal assistant van de gasten. Dit vind ik wel leuk om te doen want je loopt de hele tijd rond in het hotel en je socialized met de gasten en er komt ook veel f&b werk bij kijken. Ook mijn collegas zijn heel erg aardig en gezellig, dus ik heb het erg naar mijn zin. Wel vragen de meisjes van de kidsclub nog steeds of ik nog een keer met hun kom meehelpen en daar kan ik mezelf moeilijk uitpraten haha.
Ik heb ook besloten dat ik deze zomer nog in het hotel wil blijven werken en ik heb dus gevraagd of ze nog een baantje voor me vrij hebben. Ze zijn nog aan het kijken wat voor baan ze voor mij hebben maar ik denk wel dat het door gaat, dus dan blijf ik de hele zomer nog op Mallorca.


nou dat was eigelijk alles wat nog gebeurd is de afgelopen weken. volgende keer meer.
muchos besos Inge

  • 06 Mei 2009 - 19:57

    Mrln:

    Ha meis!
    Wat gaaf joh dat je nog langer blijft!Betekent dus dat je het wel naar je zin hebt :) das mooi!
    Veel plezier nog, kuss XX

  • 07 Mei 2009 - 18:45

    Papa:

    Hoi Inge,
    Wij vonden het ook hartstikke leuk op Mallorca. We hebben lekker gegeten op jouw advies. We zijn wel van goed naar erg slecht weer gegaan. Dus we zijn wel een beetje jaloers.
    Groetjes van mama, papa en Rick

  • 08 Mei 2009 - 11:50

    Myrt:

    Oh wauw blijf je daar gewoon de hele zomer, supertof!! Heb je inmiddels al gehoord of ze een baantje voor je hebben? En komt Twan je dan vergezellen in de zomer?? Wat leuk dat je nu mayordomo bent geworden, een beetje afwisseling is altijd goed!! Nou meis, hoop dat alles goed met je gaat! Succes verder en veel plezier natuurlijk!

    Liefs Myrt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 31519

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: