la consejería - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu la consejería - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

la consejería

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

12 Juni 2009 | Spanje, Palma de Mallorca

hallo allemaal
Het werd weer eens tijd om wat op mijn site te schrijven want het is al een hele tijd geleden. Ik ben nu klaar met mijn tijd bij de Butlers werken en ben sinds deze week bij de concierge begonnen. Voor de gene die niet weten wat dat inhoud: het maken van reserveringen voor de gasten in bijvoorbeeld een restaurant, het regelen van transfer naar het vliegveld of naar een restaurant, het regelen van een boot of huur auto enz. het is eigenlijk het regelen van alles dat zich buiten het hotel om afspeelt. Deze week heb ik vooral meegekeken en volgende week moet ik zelf aan de slag.
De tijd bij de Butlers is ook niet slecht gegaan trouwens, ik had aan het einde 500 euro aan fooi uitbetaald gekregen, toch weer mooi meegenomen.

Buiten het werk om heb ik ook nog een hoop dingen gedaan. Zoals een groot feest vorige week waarvoor iedereen van het personeel was uitgenodigt in een club in Palma, Abraxas. Ik heb de hele avond gedansd en was pas om 6.00 s ochtends thuis. Verder heb ik nog een paar dagen met Pauline aan het strand gelegen en daarna gaan uiteten. Dus ik vermaak me nog steeds heel erg goed hier.

Sinds vorige week heb ik ook een nieuwe roomie bij, Carolin, een Duits meisje. Is toch wel weer gezellig om mijn appartement te kunnen delen, voelde me wel een beetje eenzaam alleen. Dit weekend komt er ook weer een nieuwe roomie bij, ook weer een meisje, dus ben benieuwd.

nou nog 4,5 week te gaan en dan kom ik weer naar Nederland dus de tijd gaat snel nou.
ik heb ook weer wat fotos op mijn site gezet dus kijk snel:

http://picasaweb.google.com/ingebouwmans/VanAllesWat#

hasta luego

Inge

  • 12 Juni 2009 - 18:58

    Fjord:

    Hai Beaumonde! Fijn weer even wat van je te horen. En leuke foto's!! ik zie dat je al een aardig kleurtje hebt gekregen van de Spaanse zon, lekker hoor! Voor mij is mijn Londen avontuur over 2 weken al voorbij. Dan lekker 2 maanden vakantie! Nou meis, geniet nog van je laatste weekjes daar, en we gaan zeker afspreken als je weer terug bent! Weet je al wanneer je precies terug komt? Dikke kus, ook voor Paula!!!

  • 13 Juni 2009 - 10:34

    Kris:

    Leuk hoor!! en die 500euro is niet verkeerd! Geniet nog van je laatste weekjes!!

    kus kris

  • 22 Juni 2009 - 18:12

    Frank De Boer:

    Ik heb mijn zwembroek weer terug, dank je Inge

  • 24 Juni 2009 - 13:18

    Ronald De Boer:

    Dat is mooi Frank, kom je hem even terugbrengen naar Qatar!

  • 25 Juni 2009 - 06:33

    Lieke:

    Hey Inge,

    Al even niet meer van je gehoord.. Alles goed daar? Wij zijn hier druk bezig met module 10 en voorbereidingen voor het SV de Geul uitstapje! Hoop dat je erbij kunt zijn!

    Tot snel,
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 31506

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: