weer thuis en de volgende reis gepland - Reisverslag uit Lierop, Nederland van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu weer thuis en de volgende reis gepland - Reisverslag uit Lierop, Nederland van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

weer thuis en de volgende reis gepland

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

22 Juli 2009 | Nederland, Lierop

jaja aan alles komt een eind en zo ook aan mijn stage op Mallorca. Ik heb echt een super tijd gehad en mis het heel erg. Ik ben nu een week thuis en ben al de volgende reis aan het plannen en deze keer wordt het....... ZUID AFRIKA!!!

In september ga ik voor 3 maanden een project doen in Johannesburg samen met 3 anderen van onze school. en natuurlijk kunnen jullie de verhalen weer volgend op deze site.

xxx en bedankt voor alle leuke reacties de afgelopen maanden

  • 23 Juli 2009 - 13:02

    Myrte:

    Wauw Ing, ik wist helemaal niet dat jij naar Zuid-Afrika wilde!! Heel veel plezier meis! Zie ik je nog voor die tijd? Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lierop

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 31525

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: