Een groot feest!! - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu Een groot feest!! - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

Een groot feest!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 September 2009 | Zuid-Afrika, Boksburg

Hallo allemaal,
Ik zit alweer een week in Zuid Afrika, tijd gaat snel als je het leuk hebt!
Het project schiet nog niet echt op omdat we nog wat internet problemen hebben, maar buiten het project om hebben we al veel gedaan. Vorige week woensdag zijn we met een paar man naar Nicci Beach geweest waar we een pre party hadden voor het H2O feest, het grootste feest van Zuid Afrika dat komende zaterdag in onze straat gehouden wordt. Het was weer een gezellige avond waarbij we natuurlijk erg dorstig waren (zal wel aan het weer liggen of zo).
De dag daarna was iedereen vrij omdat het nationale braai dag was. We zijn wel niet gaan braaien maar we zijn naar een pizzaria geweest waar we all you can eat pizzas hebben gehad voor maar €4,50!! Wederom een gezellige avond. Vrijdag zijn we dan eindelijk begonnen met het project, maar helaas konden we niet zo veel doen vanwege het internet.
Vrijdagavond hebben we rustig aan gedaan. We zijn eerst met zijn allen gaan sporten in het hotel en naar de sauna geweest en daarna hebben we met zijn allen Sex and the City op de bank gekeken, jaja zelfs de jongens doen mee en zijn er helemaal van gefascineerd geraakt (het valt in een keer allemaal op zijn plaats haha)
Zaterdag was het maar liefst 28 graden in dit zonnige land en hebben Annette, Ramon, Rens en ik genoten van de zon aan het zwembad van het hotel. Ook hebben we een auto gehuurd bij “Rent a Wreck”. We wilden eigenlijk gaan voor een Bakkie (truck) maar uiteindelijk is onze keuze gevallen op een super wreck. ’s Avonds hebben we eerst Jenga met opdrachten gespeeld en daarna singstar en zijn we op stap gegaan naar Hi Flyerz. Wederom waren we erg dorstig en hebben we erg genoten.
Zondag was het weer heel mooi weer en zijn we naar een zomerfestival geweest. Dit festival is eigenlijk meer een combinatie van het preuvenemint voor minder rijke mensen en de lokale markt op zaterdag. Maar het was toch heel gezellig. Nadat we nog even een hapje zijn gaan doen in Hi Flyerz, zijn we weer op de bank geploft met een marathon Sex and the City (dit keer op verzoek van de jongens).
Nou ik hou jullie op de hoogte
Ik had trouwens nog een fout gemaakt met mijn telefoon nummer
Dit is het goeie nummer: 0027827634470
Mijn adres is: 11 Viewpoint Road, Bartlett Boksburg, South Africa

Liefs Inge

• 29 September 2009 - 10:28

Myrt:

En dat heet afstuderen???? ;) have fun!

• 29 September 2009 - 10:28

Jannnnnn:

goeie zeg all you can eat pizzas voor 4,50, hoeveel heb je er op?????

krijg er een beetje honger van!

veel plezier!

• 29 September 2009 - 11:14

Jitske:

Lekker chillen hoor.
    Ik wil ook foto's zien he zodra jullie fatsoenlijk internet hebben geregeld. Heel fijn ook dat je veel berichtjes stuurt. Heel leuk om te lezen.
    Kus

• 30 September 2009 - 08:39

Kris:

Schiet echt al op he!! dat project van jullie! haha

als je het maar leuk hebt toch!?

veel plezier

liefs kris