H2O, Speed braai en Apartheidsmuseum - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu H2O, Speed braai en Apartheidsmuseum - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

H2O, Speed braai en Apartheidsmuseum

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

05 Oktober 2009 | Zuid-Afrika, Boksburg

Hallo allemaal,

We hebben weer een gezellig weekend achter de rug hier in het altijd zonnige Boksburg. Vrijdagmiddag na een drukke en hard werkende week ben ik voor het eerst terug gereden in onze wreck oftewel onze prachtige auto uit het jaar nul. De reden dat ik nog niet eerder gereden had was dat ik nog een beetje angstig was voor het rijden aan de linker kant van de weg met ook het stuur aan de verkeerde kant. Maar alles is goed gekomen, ik heb toch weer even mooi 100 m aan verkeerde/goeie kant van de weg gereden.

Die avond zouden we rustig samen doorbrengen bij ons in het staffhouse, we kregen bezoek van Steve en Michelle en we zouden wat spelletjes gaan spelen. Dat liep uit tot uren lang drank spellen, opdrachten Jenga, Singstar en stoeien (door de jongens). Toen om 3 uur Steve en Michelle naar huis waren, zijn Annette, Rens, Ramon, Andre, Craig en ik nog gaan poolen met zijn allen. Dit was voor mij de eerste keer en ik moest samen met Craig spelen, maar het ging redelijk goed. Hij heeft nog niet het woord “natuurtalent” gebruikt maar ik weet zeker dat hij dat dacht ;). om 5 uur zijn we naar huis gegaan want om 12 uur moesten we weer naar het volgende feestje.

Zaterdag ochtend waren we met zijn allen toch een beetje brak dus zijn we pas om 15.00 uur naar het grote H2O feest gegaan, waar we al de hele week naar uit keken. Het was het grootste festival van Zuid Afrika en het was natuurlijk super druk, maar heel gezellig. Zoals de naam van het festival al zegt, speelde grootste gedeelte van het feest in het water af. Dus daar stonden we dan allemaal lekker in zwembroek of bikini te dansen in het water, want ja, het was toch weer mooi 27 graden ongeveer.

Na een paar uurtjes zijn we even naar huis gegaan om te eten, want het feest was ongeveer 5 min. lopen van ons huis af. We hebben toen een speed braai gedaan. Dat houdt in: snel naar de winkel vlees kopen, alles in één keer op de braai en daarna met zijn allen alles in 10 min. naar binnen werken. Heel lekker gegeten! Daarna snel weer terug naar H2O. Omdat het 's avonds toch wel een beetje afgekoeld was zijn we niet meer gaan zwemmen maar hebben we lekker op een grasveld gedanst. Bart en Rens konden het weer niet laten om elkaar uit te dagen dingen te doen, zoals meiden versieren die al een vriend hebben, tatoos aanraken van mensen en zonnebrillen afpakken. Dus die hadden weer bijna ruzie en ook Annette had het voor elkaar gekregen om bijna ruzie te hebben. Dus toen leek het ons beter om met onze Nederlandse humor toch maar weer naar huis te gaan. Het was tenslotte ook alweer 1 uur 's nachts.

Zondag hebben we eerst uitgeslapen. En daarna zijn Annette, Ramon, Willem, Dulce en ik naar het Apartheidsmuseum gegaan. Jammer genoeg hadden we door het uitslapen te weinig tijd over gehouden om alles te zien, dus we moeten nog een keer terug.

Ondertussen is het alweer maandag en zitten we weer vrolijk en erg moe achter ons bureau in het Sales kantoor van het Birchwood hotel. Weer een week hard werken aan ons project, want ja, daarvoor zijn we eigenlijk hier.

Voor smsjes en telefoontjes:
0027 827634470
en jullie mogen ook kaartjes en briefjes sturen naar: 11 Viewpoint Road, Bartlett Boksburg, South Africa.

Voor de fotos kijk op:http://picasaweb.google.nl/ingebouwmans/DeEersteTweeWeken#

Groetjes Inge

• 05 Oktober 2009 - 17:49

Kris:

Heej ing

Klinkt allemaal heel gezellig, lees met plezier je verhaaltje

geniet ervan

kus kris

• 05 Oktober 2009 - 22:00

Myrt:

Ziet er gezellig uit Ing!!! Have fun! Kus

• 06 Oktober 2009 - 11:06

Marjo:

Hallo Inge zoals je al weet zijn we blij dat het je goed gaat. Ik hoorde van mam dat je graag mn E.mail had. Nou de groetjes en tot wederhoren Kus Marjo.
    marjo_ubachs@hotmail.com

• 08 Oktober 2009 - 20:05

Alex Annelies:

Hoi Inge,
    Leuk dat het goed gaat en zo te lezen heb je het reuze naar je zin.
    Maak er maar een mooie tijd van want deze kansen komen later maar zelden voorbij. Geniet en met volle teugen en daarbij lekker werken.
    Gr, Fam. Zwaneneberg

• 11 Oktober 2009 - 16:14

Fam Hesen:

Hoi Inge.
    Ik heb zojuist alle foto,s bekeken en zo te zien vermaken jullie je heel goed,heb je wel tijd voor te leren?(grapje)
    Geniet maar van de tijd daar ,je bent maar een keer jong
    Groetjes Theo en Maria