de laatste nieuwtjes - Reisverslag uit Sjanghai, China van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu de laatste nieuwtjes - Reisverslag uit Sjanghai, China van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

de laatste nieuwtjes

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

22 Mei 2011 | China, Sjanghai

hallo Nederland,
Hier weer even een berichtje uit China.
De laatste maanden zijn erg rustig geweest vandaar dat we niets meer hebben laten weten, maar er zijn wel weer wat dingen gebeurd.
Nieuwtje 1: Michel heeft promotie gehad hij is voortaan Event Service Manager, dit houdt in dat hij voor internationale bedrijven events organiseerd en er voor moet zorgen dat deze events goed verlopen. Hij is erg blij met deze promotie want hij had het wel een beetje gezien met alle Chinese feestjes en partijen waarover hij eerst de leiding had.
Nieuwtje 2: Ik heb opslag gekregen! vanwege mijn goeie resultaten in de eerste maanden vond het management dat ik wel wat meer mocht verdienen. ook heb ik er een extra benefit bij gekregen en mag ik voortaan gebruik maken van de healthclub, oftewel fitness, zwemmen, sauna de hele mikmak. Ook heb ik een vergoeding gekregen om een eigen appartement te zoeken aangezien ik het helemaal niet kon vinden met mijn twee Chinese huisgenoten en dit leidt dan weer tot niewtje 3........
Nieuwtje 3: Michel en ik wonen samen!!!! we hebben samen een heel mooi appartementje gevonden naast mijn hotel wat lekker voor ons zelf is. Het is lekker ruim: woonkamer, keuken, slaapkamer, badkamer, balkonntje ongeveer 60 m2 en heel modern en fris ingericht (meubels zaten er al in) het ligt op een super locatie vlakbij de metro, de internationale supermarkt, wat leuke barretjes en restaurantjes en midden in een internationale wijk en op korte afstand van het stadscentrum. We zijn er echt heel blij mee.

hier zijn de fotos: http://nl.fotoalbum.eu/ingebouwmans

x inge en michel

• 22 Mei 2011 - 09:03

Alex En Annelies:

Hartstikke fijn voor je inge en ook michiel. Nu alleen maar goed nieuws uit het verre china.
    Veel geluk en vooral blijven genieten.
    Ook nog de groeten van Denise en Sanne
    Dooooeeeiiiiiiiiiiiii

• 26 Mei 2011 - 23:16

Maria Hesen:

Hoi Inge en Michel
    Jullie hebben een erg leuk apartement,ik denk dat jullie het daar wel naar de zin hebben.
    Theo is voor 2 weken naar Noorwegen om te vissen,dus heb ik het rijk alleen.Het is nu 1.15 dus ik ga naar bed.
    Groetjes en tot ziens.
    Maria.

• 02 Juni 2011 - 08:09

Gerco:

Mooi appartementje.... ziet er goed uit! Vooral lekker dat je nu heerlijk samen zijn, geen gezeik van anderen en gewoon lekker je ding kunnen doen haha. Geniet ervan!

xx Gerco