Het einde...... - Reisverslag uit Sjanghai, China van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu Het einde...... - Reisverslag uit Sjanghai, China van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

Het einde......

Blijf op de hoogte en volg Inge

10 September 2012 | China, Sjanghai

De titel van dit verslag klinkt waarschijnlijk heel erg verdrietig, maar er is niets om verdrietig over te zijn want wat het einde is van het ene verhaal is het begin van een ander.

Maar eerst even over het einde. Na bijna 2,5 jaar (en voor Mich zelfs 3,5 jaar) in China te hebben gewoond hebben Michel en ik besloten om Shanghai achter ons te gaan laten en te verkassen naar Dubai. De reden dat we hier weg willen is, omdat er steeds minder kansen hier zijn voor buitenlanders,ik de afgelopen maanden van baan naar baan ben gehopt (zonder succes) en omdat onze gele vrienden ons zo langzamerhand de strot uit beginnen te komen. Begrijp me niet verkeerd, we hebben een top tijd gehad, maar het is ECHT tijd voor iets anders.

En nu de plannen.......
Zoals ik al zei gaan Michel en ik verhuizen naar Dubai binnen 1 maand tijd. Na een lange sollicitatie procedure bij meerdere hotels heb ik gekozen om bij een super luxe, 5* business hotel aan de slag te gaan als Guest Relations Manager. Het hotel is geweldig mooi met veel chique sjeiks, dus ik ben benieuwd hoe dat zal bevallen. Michel heeft op het moment nog niets gevonden, maar ik weet zeker dat hij binnen no-time ook een geweldige baan te pakken heeft (al dat harde werken in Shanghai zal toch niet voor niks zijn geweest).

Maar het verhuizen naar Dubai brengt mij tot het volgende onderwerp; Michel en ik gaan trouwen!!! Michel heeft mij vorige week op het topje van het Ritz Carlton Hotel in Shanghai, met het mooiste uitzicht en met een nog mooiere ring, ten huwelijk gevraagd en ik heb natuurlijk ja! gezegd. Dit gaat overigens ook al binnen een paar weken gebeuren aangezien we getrouwd moeten zijn als we samen willen wonen in Dubai (dit is niet de reden dat we gaan trouwen, maar heeft het allemaal wel versneld). We gaan het nu nog even heel simpel houden en alleen voor de wet trouwen, maar over 3 jaar vieren we de bruiloft op Boracay in de Filippijnen zodat we nog even kunnen sparen.

Nou zoals je ziet betekend dit einde ook een goed begin aan een nieuw verhaal, op een nieuwe plek, maar nog steeds lekker met zn tweeen.

Groetjes,
De toekomstige Mrs. Gesthuizen-Bouwmans

  • 10 September 2012 - 15:13

    Jeanne Bouwmans:

    Hallo Inge en Michel,

    Wat een nieuws allemaal, maar wel leuk nieuws.
    We hadden al vernomen dat je met een andere baan bezig was, maar nu ook nog trouwen!!
    Een hele nieuwe start. Spannend! Wanneer is de grote dag? En trouw Je daar?
    Heel veel succes met jullie voorbereiding voor alles. En vooral veel geluk!

    Groetjes van Wiek en Jeanne

  • 26 September 2012 - 14:38

    Jolieke:

    Lieve Inge,
    Door een hoop gedoe heb ik nu pas tijd gehad om je verhaaltje echt te lezen. En wat blijkt, dat had ik veel eerder moeten doen! GEFELICITEERD!! Wat mooi om te lezen dat jullie gaan trouwen! Ik wens jullie heel veel liefde vanuit Eindhoven!
    En verhuizen naar Dubai. Dat is niet niks! Ben er begin van het jaar ook geweest. Erg indrukwekkend en vooral HEET! Maar jullie, twee enthousiaste mensen, gaan daar vast een geweldige tijd tegemoed.
    Wie weet kunnen we ons emailen weer oppakken? Xx Jolieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Sjanghai

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 31563

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: