Ice-cream - Reisverslag uit Sjanghai, China van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu Ice-cream - Reisverslag uit Sjanghai, China van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

Ice-cream

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

28 Oktober 2011 | China, Sjanghai

Even een update over het leven in Shanghai....

Er is eigenlijk niet zo heel veel gebeurd de afgelopen maanden, ik heb een paar buitenlandse collega's erbij gekregen dus ik ben niet de enige buitenlander meer, verder is het heel druk geweest enz enz...

Maar goed nieuws...met kerst zijn Michel en ik weer in NL voor een weekje! we komen 19 december aan en vliegen 27 december weer terug dus als je even een bezoekje wil brengen moet dat tussen die tijd.

Verder staat er nog een reisje naar Hong Kong op de planning in November (voor Michel's verjaardag) en hebben we vorige week een huisdier aangeschaft; huisje, huisje, boompje, boompje, beestje!

een Chinchilla genaamd Ice-cream. echt ontzettend schattig. Ze hupsts de hele dag een beetje door het huis heen, klimt overal op en in en is heel lekker zacht. voor de gene die niet weten wat een chinchilla is; het is een combinatie van een konijn, rat met een eekhoorn staart.

Nou ja dat was eigenlijk alles voor nu.

groetjes Inge en Michel

• 30 Oktober 2011 - 09:43

Jolieke:

Hahaha een chinchilla! Lol :D
    Leuk dat jullie naar NLkomen met de kerst. Ff stroopwafels en drop inslaan!