daar ben ik dan - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu daar ben ik dan - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

daar ben ik dan

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 Februari 2009 | Nederland, Maastricht

ik weet nog niet zo goed hoe ik moet beginnen omdat ik helemaal overrompeld ben over wat er allemaal gebeurd is vandaag.

Ik moest om half 2 's ochtends mijn bed uit om naar Dusseldorf te gaan, waarvanuit ik zou gaan vliegen. Ik had de hele nacht al niet geslapen van de spanning en de emoties en ik was dus heel erg moe. Om 5.50 vertrok mijn vliegtuig naar Mallorca. blijkt dat er in deze maanden toch alleen maar bejaarden daar zitten, die ook niet eens aardig tegen mij waren. Om 8.25 landde ik op het vliegveld waar ik opgehaald werd door de chauffeur van het hotel. Het was een hele aardige vrouw in een hele grote mercedes, die eerst nog langs de garage moest om daar een nog grotere mercedes te halen. Ik zat achterin de auto en voelde me echt een beroemdheid. (trouwens deze mooie grote mercedesen en nog heel veel andere mooi auto zijn allemaal in het bezit van het hotel waar ik ga werken). Nadat we naar de garage zijn gereden heeft de chauffeur mij naar het St. Regis Mardavall hotel gebracht, waar ik een rondleiding kreeg en waar ik mijn uniform moest gaan passen. Het was echt heel vreemd voor mij want ik heb echt zoveel mensen ontmoet die allemaal Engels, Spaans of Duits tegen mij begonnen te praten. daarna ben ik door een taxi naar het huis gebracht waar ik ga wonen, waar ik nog een hele tijd heb staan zoeken om het goede huis te vinden. Ik woon samen met een meisje Nadine met wie ik de slaapkamer en ongeveer het bed moet delen en 2 jongens en we hebben een best groot appartement. Ik heb alleen nog geen beddengoed om vanavond op te slapen en nog geen handdoeken dus ik die ga ik dalijk even halen samen met pauline.

de fotos van het appartement staan op http://picasaweb.google.com/ingebouwmans/HuisjeMallorca#

groetjes en kus een overrompelde Inge

  • 06 Februari 2009 - 12:26

    Myrte:

    Fijn dat je goed bent aangekomen meis! Appartement ziet er prima uit :D Veel plezier en succes op je 1e werkdag! Liefs Myrt

  • 06 Februari 2009 - 21:08

    Ingrid:

    Hee inge! Ik vind het er best prima uitzien hoor. Denk dat je daar vast en zeker zult vermaken! Veel plezier en succes natuurlijk! xx

  • 07 Februari 2009 - 13:17

    Annemiek:

    Hoi!
    Leuk om te horen dat jij ook al aangekomen bent. Ik heb gisteren ook mijn uniform moeten passen, echt afgrijselijk haha!:P Maar de mensen hier zijn heel aardig dus dat komt helemaal goed.. Veel plezier! xx

  • 08 Februari 2009 - 16:34

    Mama:

    Ik hoop dat je veel plezier in je werk daar vindt en heel veel succes voor morgen.
    xxx Mama

  • 09 Februari 2009 - 21:56

    Maria:

    alleen een kleine slaapkamer,maar verder ziet er best leuk uit,
    ik hoop dat je een leuke en leer zame stage tijd hebt.
    groetjes Maria

  • 10 Februari 2009 - 13:04

    Els Van Lieshout:

    Hoi Inge,
    Leuk dat we via deze site jouw belevenissen kunnen volgen. Ik wens je veel succes en plezier deze tijd. Geniet ervan.

    Groetjes, Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 31498

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: