Spaanse gezelligheid! - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu Spaanse gezelligheid! - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

Spaanse gezelligheid!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 Februari 2009 | Spanje, Palma de Mallorca

Hola a todos, que tal?
weer een dag in de housekeeping voorbij. Vandaag had ik de bus gemist naar mijn hotel en moest ik maar liefst 17 euro betalen om toch nog op tijd bij het hotel te komen met een taxi. Helaas is het bus systeem hier nog niet optimaal. Verder heb ik vandaag weer de hele dag met de supervisor van de Housekeeping meegelopen. Veel geleerd en veel gewerkt. Na het werk ben ik nog wat gaan eten in de stad met Pauline,die een klein beetje in een dipje zat. Op de terug weg in de bus werd ik nog aangesproken door een Spaanse jongen die me uitnodigde voor een kopje koffie te gaan drinken (ben ik niet op in gegaan). Maar dit is niet de eerste keer dat ik aangesproken wordt, volgens mij hebben de Spanjaarden erg behoefte aan contact onderweg, want elke keer in de bus spreekt iemand mij weer aan. Nou het zal de Spaanse gezelligheid wel zijn haha. Het was in ieder geval weer een leuke dag op het zonnige Mallorca.

Hasta Manana y adios amigos.

x Inge

  • 14 Februari 2009 - 16:28

    Annette:

    Halo chica,

    Ik sta ook in de housekeeping en dat is best gezellig hier! Ook lekker veel spaans spreken en genieten van de zon..er zit weinig verschl tussen Aruba en mallorca:D
    Enjoy!

    X

  • 16 Februari 2009 - 10:13

    Silvie En Raymond:

    Hey Inge !
    ik snap t nog niet zo goed hier op deze site hoe het werkt met een berichtje plaatsen,vandaar zet ik het maar onder reactie. maar het gaat niet over bovenstaande berichtje... haha ik wilde jou gewoon proficiat wensen met je verjaardag!! geniet ervan daar in de zon!
    groetjes Silvie en Raymond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 31506

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: