Papa en mama op Mallorca - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu Papa en mama op Mallorca - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

Papa en mama op Mallorca

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

13 Maart 2009 | Spanje, Palma de Mallorca

Hallo allemaal,
het is alweer een tijdje dat ik iets op mijn site geschreven heb, maar dat komt omdat ik het te druk heb gehad met werk en lekker in de zon zitten haha. Jaja het is vandaag 20 graden en ik ben al voor de eerste keer verbrand (en dat in maart). Maar ik heb net 3 hele leuke dagen erop zitten want papa en mama zijn langs gekomen. Woensdag was papa jarig en hij wilde het graag hier vieren. Om 17.00 kwamen ze aan bij mij in het hotel. Ik had de hele dag gewerkt en had gewacht op hun om een rondleiding te geven. Ze waren erg onder de indruk van het hotel (net als ik de eerste keer). we hebben een kopje koffie gedronken in de bar van het hotel, want dat is het enige wat we daar kunnen betalen haha en daarna zijn we naar hun hotel gegaan in Palmanova waar we wat gegeten hebben. Daarna zijn we naar mijn appartementje gegaan en wat gaan drinken in Palma, heel gezellig! De volgende dag zijn we het eiland rond gaan rijden met de auto. We zijn eerst naar Porto de Soller gegaan waar Pauline woont, want zij had mijn landkaart nog en die hadden we nodig. We hebben lekker op een terrasje wat gedronken in de haven van Soller en het was al best warm voor 11 uur in de ochtend. Daarna zijn we naar Alcudia gereden. Hier was ik al een keer eerder geweest maar ik dacht dat ons mam dat wel leuk vond om te zien omdat er een oud kasteel staat. Natuurlijk hebben we ook daar lekker in de zon op een terrasje gezeten en een broodje gegeten. Daarna zijn we naar Arta gereden om een oude kerk te zien. Ook dit was erg mooi om te zien. En als laatste zijn we naar Cala d'or gereden omdat ons pap daar graag naar toe wilde. Dit plaatsje was nog een beetje uitgestorven omdat het erg toeristisch is en we nog in het laagseizoen zitten. 'S avonds wilde we lekker tapas gaan eten en Nadine had ons een restaurantje aangeraden om naar toe te gaan. Dus wij daar naar toe gegaan maar ze verkochten alleen brood, heel raar ;) (he mam) toen zijn we toch maar gaan eten in een ander tentje en dat was veel beter en wederom heel gezellig. Vandaag was alweer de laatste dag dat ze hier waren en we zijn de hele ochtend en begin van de middag naar Palma gegaan om wat te shoppen en ik heb een heeeeeel mooooi jurkje gekocht (en een beetje gekregen van Pap)

Ik vond het echt leuk dat ze langs gekomen waren want ik miste ze toch wel een beetje hoor en ik geloof dat ze het zelf ook leuk vonden om hier te zijn. Nou moet ik morgen weer gewoon werken en is alles weer normaal, maar ja dat is ook wel weer lekker ik vermaak me toch wel :)

Hasta luego
Inge

de fotos van het bezoek van Pap en Mam hier staan op;
http://picasaweb.google.com/home

  • 13 Maart 2009 - 15:42

    Myrte:

    Heej Ing! Wat leuk dat je ouders waren langsgekomen! Mijn papa en mama komen volgende week :D Oh je link met de foto's werkt trouwens niet, die moet je maar even aanpassen.
    Liefs uit Londen! X Myrt

  • 13 Maart 2009 - 15:52

    Juliette:

    Haha wat toevallig, de mijne komen ook volgende week! veel plezier nog daar!xxx

  • 14 Maart 2009 - 11:38

    Sanne:

    Hé Inge,

    Leuk om te lezen over je Mallorca-avonturen! Ben wel jaloers op het mooie weer...
    Heel veel succes en plezier nog!
    X Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 31534

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: