Voy a la recepción!! - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu Voy a la recepción!! - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

Voy a la recepción!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

20 Maart 2009 | Spanje, Palma de Mallorca

Hallo allemaal, Even weer een berichtje vanuit het best wel warme Mallorca. Ik had vandaag vrij dus ik heb lekker de hele dag buiten in de zon gezeten in een topje want het was ongeveer 20 graden.

Mijn laatste week in de Housekeeping zit er bijna op. Vanaf volgende week ben ik te vinden achter de front desk. Ik vond het eigenlijk wel gezellig en leuk in de Housekeeping maar ja het wordt ook wel tijd dat ik weer wat nieuws leer. Nadine staat haar hele stage achter de front desk en moet mij volgende week alles gaan leren. Ook krijg ik 1 dag een golf cursus met een paar anderen van de receptie zodat ik daar meer over kan vertellen tegen de gasten.

Deze week heb ik voor het eerst een stukje moeten voorlezen in de PPP. Dit is onze morning meeting die we elke dag hebben om 9 uur en in deze meeting worden de belangrijke zaken van de dag besproken en moet iemand van het personeel één van de regels van het hotel voorlezen. En deze keer was ik aan de beurt. Ik vond het best eng want we zijn dan met een groep van ongeveer 20 a 25 man die allemaal Spaans zijn en zelfs de General Manager staat er dan bij en toen moest ik in het Spaans die regel voorlezen. haha ik stond echt te shaken.

Verder ben ik deze week nog op stap geweest met Nadine en een paar andere collegas naar een club in de buurt van mijn appartement. Echt super leuk en er waren de hele avond mensen aan het Salsa dansen (is iets voor ons Twan als je hier bent haha, wel ff oefenen nog thuis he)
Gisteren ben ik met Pauline weer gaan rondrijden over het eiland. Deze keer ging dat niet zo vlekkenloos als vorige keer want we waren een paar keer verdwaald, maar ach ja dat is ook een leuke ervaring. Uiteindelijk zaten we lekker wat te drinken op een terrasje in de zon toen er een duits vrouwtje naar ons toe kwam met een vraag over haar telefoon en ze sprak Nederlands !?! jaja ze bestaan echt, Duiters die nog meer talen spreken dan alleen Duits en nog veel bijzonderder, die Nederlands spreken (huh?!?) Dus Pauline en ik even een praatje met haar gemaakt en dat vond ze helemaal leuk. Daarna zijn we lekker wat gaan eten in Palma in een super leuk tentje. ja dat was weer een hele leuke dag op Mallorca.

hier nog een keer de link voor de fotos van papa en mama op mallorca
http://picasaweb.google.com/ingebouwmans/PapaEnMamaOpMallorca110309#

adios

  • 20 Maart 2009 - 17:17

    Jitske:

    He inge,
    Naja ik vind t gewoon saai, krijg verder wel genoeg verantwoordelijkheden hoor, maar het is gewoon niet zo druk en dat vind ik saai haha..
    Maar ik moet ook altijd om 6 uur uit mn bedje hoor, dus dat is geen excuus he ;) hahaha
    Maar geniet ervan en doe paula de groeten van me.
    Kus Jits

  • 22 Maart 2009 - 18:01

    Myrte:

    Heej Ing! Leuk dat je wat anders mag gaan doen! Receptie lijkt me ook best leuk! Enneh zo'n golflesje is ook wel eens grappig, kan altijd nog van pas komen haha! Ga nu even je foto's bekijken :) Liefs Myrt

  • 31 Maart 2009 - 22:10

    Maria Hesen:

    Hoi Inge
    Lang geleden he,we zijn eenbeetje ingeburgerd op hersel ,we gaan nog wel eens de verkeerde kant op als we naar huis gaan,maar dat komt wel goed,ik wens je komende week veel plezier als twan bij jou is,de groetjes en tot de volgende keer. Maria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 31536

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: