28 december gaat het gebeuren - Reisverslag uit Lierop, Nederland van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu 28 december gaat het gebeuren - Reisverslag uit Lierop, Nederland van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

28 december gaat het gebeuren

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

21 December 2010 | Nederland, Lierop

Nog één week en dan gaat het eindelijk gebeuren....ik ga terug naar Shanghai en nu eindelijk om te werken. Jaja het visum waar ik zo lang op heb moeten wachten is aangevraagd, de vlucht geboekt en 28 december gaan Michel en ik terug naar China. Ik ga niemand meer lastig vallen met mijn verhalen over wat er allemaal fout is gegaan want het belangrijkste is dat het allemaal goed is gekomen. 10 Januari moet ik beginnen met werken dus nog een paar weekjes vakantie en dan hard aan het werk.

Voor alle mensen die zooooo graag afscheid willen komen nemen ;)28 december, 12.30 uur, Brussel airport, Hainan airlines...... ik verwacht een heel uitzwaai comité haha.

xx Inge

  • 21 December 2010 - 13:47

    Annemiek:

    Hey Inge!

    Jammer dat ik je op de funda uitreiking niet meer gesproken heb, maar ik wens je heel veel plezier en succes daar in het verre oosten!

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lierop

Inge

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 31496

Voorgaande reizen:

26 September 2010 - 28 September 2012

Shanghai

19 Februari 2010 - 18 Augustus 2010

Management stage China

20 September 2009 - 19 December 2009

Project Zuid Afrika

06 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 30 November -0001

wonen en werken in Dubai

Landen bezocht: