28 december gaat het gebeuren - Reisverslag uit Lierop, Nederland van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu 28 december gaat het gebeuren - Reisverslag uit Lierop, Nederland van Inge Bouwmans - WaarBenJij.nu

28 december gaat het gebeuren

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

21 December 2010 | Nederland, Lierop

Nog één week en dan gaat het eindelijk gebeuren....ik ga terug naar Shanghai en nu eindelijk om te werken. Jaja het visum waar ik zo lang op heb moeten wachten is aangevraagd, de vlucht geboekt en 28 december gaan Michel en ik terug naar China. Ik ga niemand meer lastig vallen met mijn verhalen over wat er allemaal fout is gegaan want het belangrijkste is dat het allemaal goed is gekomen. 10 Januari moet ik beginnen met werken dus nog een paar weekjes vakantie en dan hard aan het werk.

Voor alle mensen die zooooo graag afscheid willen komen nemen ;)28 december, 12.30 uur, Brussel airport, Hainan airlines...... ik verwacht een heel uitzwaai comité haha.

xx Inge

• 21 December 2010 - 13:47

Annemiek:

Hey Inge!

Jammer dat ik je op de funda uitreiking niet meer gesproken heb, maar ik wens je heel veel plezier en succes daar in het verre oosten!

Groetjes